Az Egyéb Értékes Erőforrások

Különben is ‘Kié Kerül Sor Tenni?’, vannak más jó forrás áll a gondolkodó, amelyben a szerző kifejezetten ajánlja az alábbiakban. Míg a következő anyagokból angol nyelven is lesz kiemelkedő a nem angol könyvek és linkek hasonló témákban, amelyeket az olvasók, ‘Kié Kerül Sor Tenni?’ ösztönzik, hogy találják meg és ossza meg a szerző.

The Fire That Consumes ('A Tűz, Ami Felemészt')

Is írt ügyvéd által, 'A Tűz, Ami Felemészt' egy átfogó tanulmányt a témában a "pokol" és "végső bűnhődés", amely ellenkezik a tudatlanság prédikált az évek során a vallási prédikációkban. A téma a mi "örök" újra kiértékeli, mint a téma az "pokol", és "ítélet". Edward Fudge logikus és alapos ebben a munkában, amely minden gondolkodó ember csodálja és értékelni.

The Companion Bible ('A Társa Bible')

Nagy tanulmány megállapítja mellett King James Biblia szövegét és mellékleteit az átgondolt és provokatív betekintést az egész 'A Társa Bible'. Az öt - nem három - keresztre feszítették elemzés (logikai nekem) és fényképét Öt kereszttel egy ősi templom különösen érdekes, és továbbra is megdöbbentően sokan, akik elolvasták ezt az anyagot. (Szintén érdekes koncepció "Felmentést" / "közigazgatás" a Bibliában.) Az anyag nagy részét a függelékek nem tanítják egyházak ami nagy kár, mivel EW Bullinger egy zseniális tudós, aki lángolt a nyomvonal azok számára, akik úgy gondolják, mit mond a Biblia helyett vak beleegyeztek, hogy a vallási dogmákat.

Number In Scripture ('Szám A Szentírás')

Újra és újra, a vizsgálat a tudomány és a matematika a mi világunkba megerősíti minták, struktúrák, és a design. Szám nélküli, nehéz lenne elküldeni rakétákat a Holdra, vagy amelyek gyógyszereket, hogy segítse a betegeket; szám nélküli sebességkorlátozást a forgalom és a kommunikáció a számítógépek nagy valószínűséggel ad nekünk egy olyan világban, amelyben a modern életstílus (és előnyök) nem létezne.Hasonlóképpen, a használat és jelentése mögött számok az egész univerzumban, és ezen a bolygón befolyásolja maga a lét és 'Szám A Szentírás' (szintén Kindle) megnyit egy megértését tervezési és a cél egy félelmetes Teremtő.

Részlet (5 KERESZTRE FESZÍTETTÉK - NEM 3) 'A Társa Bible'

Félrevezetik a hagyomány és a tudatlanság Szentírás részéről a középkori festők, ez az általános vélekedés, hogy csak két feszítettek az Úrral. De a Szentírás nem mondja ki. Azt állítja, hogy két "tolvajok" (görögül: "lestai" = rablók, Máté 27:38; Márk 15:27); és hogy volt két "gonosztevők" (Görögül: "kakouryoi", Lukács 23:32).

Azt is rögzíti, hogy mind a rablók szidalmazták őt (Máté 27:44; Mark 15:32); míg Lukács 23:39 csak az egyik a gonosztevőket "szidalmazzák őt", és "a másik megdorgálta" alá tudják támasztani (40. vers). Ha csak ketten voltak, ez egy igazi különbség; és van egy másik, a két gonosztevő volt "vezetett vele, hogy meg kell halnia" (Lukács 23:32), és amikor odaértek Kálvária, "ők" ott és akkor "keresztre feszítették, és a gonosztevőket, egyiket A jobb és a másik bal "(33. vers).

De a másik eltérés a Máté szerint, hogy miután az elválás a ruhákat, és utána "leült nézték Őt ott", hogy "AKKOR" ott volt két rabló vele együtt feszítettek, "az egyik a jobb, a másik a A bal" (Máté 27:38; Mark 15:27). A két gonosztevő már "vezetett Vele" voltak, és ezért keresztre feszített "Vele", és mielőtt a két rabló hozták.

Az első két (malefactors), akiket "vezetett Vele" helyeztek két oldalán. Amikor a másik két (rablók) hoztak, jóval később, ők is hasonlóan helyezték; hogy volt két (egy minden) mindkét oldalon, és az Úr közepette. A gonosztevők voltak, ezért a közelebbi, és mivel a belső tudtak beszélni, hogy egymást jobban, és az Úrral, a rögzített (Lukács 23: 39-43).

János rekordját megerősíti ezt, mert csak beszél a helyét, és nem az idő. Ő beszél, általában a tényt: "ahol megfeszítették őt, és vele másik két, ezen az oldalon, és azon az oldalon, és középen pedig Jézust" (János 19: 8). A Jelenések 22: 2 mi ugyanezt a kifejezést a görög ("enteuthen kai enteuthen"), amely pontosítani "mindkét oldalon". Tehát meg kell tenni itt: "És vele együtt másokkal, mindkét oldalán".

De János továbbá kimondja (János 19: 32-33): "Aztán jött a katonák és a fék a lábát az első, és a másik, amit vele együtt feszítettek. De amikor jöttek (görög = érkezve) Jézushoz, és látta, hogy már halott, akkor fék sem a lábát. " Vajon volt-e csak két (egy mindkét oldalon) a katonák nem jött volna az Úrhoz, de telt volna el azóta, hogy azután fordult vissza. De jött hozzá, miután eltörte a lábát az első kettő.

Két szót használják az "egyéb" és a "mások" a János 19:32 és Lukács 23:32 (lásd Függelék 124.1 'A Társa Bible'). Az előbbi szöveg elmondja, "ezek a fék a lábát az első és a többi."Itt a görög "allos", amely a másik (második) a két, ha több (lásd Máté 10: 23; 25:16, 17, 20; 27: 61; 28: 1; János 18:15, 16; 20: 2, 4, 8; Jelenések 17:10).

Az utóbbi járat (Lukács 23: 32) a szó a "heteros" = a különböző (lásd Függelék 124.2 'A Társa Bible'): "és mások is, ketten vezeti vele." Ezek voltak a különböző (*1) tőle akikkel vezette, nem különböznek egymástól; mert ők "ugyanazon ítélet", és "igazságosan", miközben ő volt "semmit sem tett kivetnivalót" (versek 40-41).

Ebből a bizonyíték, ezért egyértelmű, hogy négy, "mások" keresztre feszítették az Úr; és így, egyrészt, nincsenek "eltérések", mint ahogyan azt; míg, másrészt, minden szó és minden olyan kifejezést, a görög, kap (és ad) a saját pontos értékét, és teljes jelentőségét.

Megmutatni, hogy nem vagyunk bizonyíték nélkül, sőt a hagyomány, azt mondhatjuk, hogy van egy "kálvária" kell nézni a Ploubezere közelében Lannion, a Cotes-du-Nord, Brittany, az úgynevezett Les Cinq Croix ("Az Öt Keresztek"). Van egy nagy kereszt közepén, négy kisebb is, két oldalon sem. Lehet, hogy más esetekben, amelyek még nem hallottam.

"A római katolikus templom ... az oltár födém vagy "asztalon" egyedül van szentelve, és a jele, hogy ez vágnak ki a felső felülete öt görög kereszt, egy a központban és egy-egy sarokban ... de a történelem eredetét és fejlődését ez a gyakorlat nem teljesen kidolgozott" ('Encyclopedia Britannicáétól', 11. (Cambridge) kiadás, I. kötet, pp. 762, 763). Ez a gyakorlatban esetleg magyarázható a tárgya ennek a függelék.

 ESCAPE='HTML'

"Cinq-Croix" by Wikioicz - Own work. Licensed under Public Domain via Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cinq-Croix.JPG#/media/File:Cinq-Croix.JPG

IDEAS ON HOW TO OBTAIN FOOD RESOURCES DURING HARD TIMES

[Best to make a written record of the information in the following food gathering YouTubes AS SOON AS POSSIBLE as these videos may not be accessible in the near future - leave copies of this (written) knowledge with the resources you leave for your loved ones "Left Behind". LIABILITY NOTICE: PLEASE ALSO NOTE THAT ANY ADVICE GIVEN IN THESE VIDEOS NEEDS TO BE VERIFIED TO MAKE SURE THAT THE FOODS & PREPARATIONS ARE SAFE FOR HUMAN & ANIMAL CONSUMPTION. ENJOY!!]

 ESCAPE='HTML'
 ESCAPE='HTML'
 ESCAPE='HTML'

[2] And the word of the Lord came unto him, saying, [3] Get you hence, and turn you eastward, and hide yourself by the brook Cherith, that is before Jordan. [4] And it shall be, that you shall drink of the brook; and I have commanded the ravens to feed you there. [5] So he went and did according unto the word of the Lord: for he went and dwelt by the brook Cherith, that is before Jordan. [6] And the ravens brought him bread and flesh in the morning, and bread and flesh in the evening; and he drank of the brook (1 Kings 17: 2-6 KJV)

 ESCAPE='HTML'

OOOOOOOO

STUDY NOTES FOR PRINTOUTS: